031 345 848/040 820 869 takolepo@amis.net

dostava in načini plačila

Način plačila

Ne glede na izbran način plačila artiklov boste račun za nakup artiklov prejeli na vaš e-naslov (v .pdf formatu) takoj po dostavi paketa oziroma v fizični obliki takoj po prevzemu paketa.

Na voljo so vam številni načini plačila

  • z gotovino ob prevzemu,
  • z nakazilom na račun podjetja Tako Lepo, Dejan Jež s.p. (po ponudbi/predračunu)**,
  • s PayPal-om:

Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s strani uporabnika obvestite na takolepo@amis.net za kreditiranje kartice ali vračila kupnine.

**Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obedelave.

Dostava

Za vsa naročila nad 40 € je dostava brezplačna*.

Za nas pakete na območju Slovenije dostavljata Pošta Slovenije ,ki večino paketov dostavi že naslednji delovni dan (če je artikel na zalogi v našem skladišču) po obvestilu o odpremi. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti.

Vsa naročila prejeta v času delovnih dni do 12. ure, bodo realizirana še isti dan. Naročila prejeta po 12. uri, pa bodo realizirana naslednji delovni dan. Naročila prejeta ob sobotah, nedeljah in praznikih bodo realizirana prvi naslednji delovni dan.

Artikli, naročeni v spletni trgovini takolepo.si, gredo na pot v najkrajšem možnem času, saj sta hitrost in udobnost dostave za nas ključnega pomena.

Izdelke, naročene v spletni trgovini takolepo.si, lahko prevzamete tudi osebno, pri našem poslovnem partnerju Cvetličarna Bela v Mercator centru na Tržaški 3, v Logatcu. In sicer vsak dan  od ponedeljka do sobote med 8-20 uro in ob nedeljah med 8-12 uro,  vendar le ob vnaprejšnjem plačilu preko spletne banke oz. po predračunu (nakazilo na TRR). Po uspešni transakciji plačila, pripravimo naročeno blago za prevzem in  vas o tem obvestimo preko elektronske pošte. Neposredno plačilo na prevzemnem mestu ni mogoče.

Strošek dostave s Pošto Slovenije:

*Pakiranje in poštnina 2,20 € – ob plačilu po predračunu.

*Pri dostavi naročila (s Pošto Slovenije ) ter izbranim načinom plačila z gotovino po povzetju Pošta obračuna dodatni strošek 1,05 €.

Dostava kamorkoli na območju Slovenije

Naša partnerica Pošta Slovenije dostavlja na naslov, vnešen ob oddaji naročila. Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa Pošte Slovenije (in obhodnega časa pismonoše določenega območja), se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Na primer v službo. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob dostavi, vas prosimo, da poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo dostavljalec izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.

Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Po navadi zadošča obisk najbližje pošte.

Dobavni roki

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko e-pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.

Zaradi različnih dobavljivosti izdelkov je naročilo lahko razdeljeno na več pošiljk. Lahko jih odpremimo delno ali vse hkrati. Če v četrtem koraku oddaje spletnega naročila izberete ”Odprema celotnega naročila hkrati” vam bomo naročilo poslali v eni pošiljki. V primeru, ko izberete ”Odprema razpoložljivih artiklov.” pa bo pošiljka odpremljena v več pošiljkah.

Pri delni dostavi vam bomo artikle, ki so na zalogi, poslali takoj, ostale pa, ko bodo na voljo. V kolikor se odločite za delno dostavo s Pošto Slovenije vam bomo strošek dostave zaračunali le pri prvi pošiljki.

Če boste nekaj dni odsotni, lahko v četrtem koraku pri dostavi v meniju označite tudi željeni datum odpreme vašega paketa. To pomeni, da pred tem datumom vaš paket ne bo poslan na navedeni naslov.

Za dostavo poskrbi Pošta Slovenije, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. Ob odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo artikle že poslali na pot.

Za vse dodatne informacije nas pokličite 031 345 848 ali pošljite elektronsko pošto : takolepo@amis.net

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

 

Lokacija

Tako Lepo Dejan Jež s.p.
Tovarniška cesta 18
1370 Logatec

w

kontakt

040 820 869
031 345 848

E-pošta: takolepo@amis.net

Ročna izdelava mil: Vsi izdelki so ročno narejeni in so pridobili certifikat ROKODELSTVO SLOVENIJE, ki ga izdaja Obrtna zbornica Slovenije!

Za zunanjo podobo naših izdelkov skrbi www.lepu.si

0